Honey I’m home!

9 Jan

Hej mina fina vänner!

Nu var det över en månad sedan som jag skrev ett inlägg. Skäms på mig!Men jag har faktiskt en bra ursäkt. Dagen efter att jag och mamma kom hem från London (som var supersmutsigt och mest bara jobbigt) så flyttade jag hemifrån.Till en lägenhet utan interenet.

London var inte så roligt som jag hade hoppats, antagligen för att jag hatar mycket folk, vilket det fanns gott om där.Hade man bortsett från allt folk så var det hur fint som helst!

Flytten hemifrån gick också bra. Det saknas dock fortfarande lite möbler som står hemma, men jag har lyckats fylla ut den ganska så bra. :)
Julafton och nyår var som vanligt lite halvkul/halvtråkigt. Blä. Nästa år skiter jag nog i att fira nyår.

Från och med nu tänker jag försöka hålla er lite mer uppdaterade, vilket är svårt eftersom jag inte vet när jag har internet. Just nu lånar jag min mosters dongel. Har jag kvar den skriver jag något mer i veckan, om inte så vet ni varför.

Lämna en kommentar