Burlesque grotesque!

26 Jan

”Från och med nu tänker jag försöka hålla er lite mer uppdaterade” – Bullshit. Jag har då inte hållt er uppdaterade.

Just nu sitter jag och är skitnödig, men jag tänker inte gå på toa förrän jag skrivit klart det här inlägget.

I helgen var jag uppe i falköping där jag hälsade på Sofia och Per, hur mysigt som helst! Vi åkte ut på kalas någonstans i falköping. Förrutom att de var utomhus, svinkallt och fullt av idioter som slängde klasflaskor hejvilt var det helt okej.

igår var jag på prova på kurs i Burlesque tillsammans med Sofia, riktigt roligt! Får nog bli en nybörjarkurs på den där. :)

Nu tänker jag kolla på Bernard och Bianca. Här har ni en bild att glo på medans jag är borta.

See you later alligator!

2 svar to “Burlesque grotesque!”

  1. Cruxus januari 27, 2011 den 14:41 #

    Jag får väl en privat poledance sen hoppas jag?

    • Emelie Norin januari 27, 2011 den 16:55 #

      haha, de vetu!

Lämna en kommentar