EEUUUH, jag är tillbaka

13 Apr

Hej snyggingar,

Idag fick jag äntligen mitt internet som Telia lovade mig i början av mars. Great job!

Nu är jag lycklig för jag kan lyssna på Spotify igen.

Under tiden jag varit borta har det hänt en del. Jag har bland annat fått två katter. Algot och Alva. Dom bajsar konstant, men är hur underbara som helst!

Lägenheten börjar se ut som ett hem, kanske slänger upp någon bild lite senare så ni får se.

Jag har fått min storasyster som inneboende. Hon städar och lagar mat, så jag är nöjd.

Eum, ja. Det var väl ungefär det.

Nu tänker jag droppa lite seroider i örat så jag blir av med min inflamation.

CIAO!

Ett svar to “EEUUUH, jag är tillbaka”

  1. Matimidill april 13, 2011 den 19:54 #

    Åh vad roligt, nu har jag äntligen en blogg att läsa igen!

Lämna en kommentar