Man ska ha husvagn!

28 Jun

Nu sitter jag här och har skitont i tungan.

Igår var en mycket trevlig dag, så jag ska berätta lite om den hade jag tänkt. Den började med att jag, Hanna och Therese for in till stan. Hanna drog på liseberg medans jag och Therese gick till Ed där jag skulle pierca två stycken hål i tungan. När vi satt och väntade på min tur så kommer en jätte nervös tjej in och beställer tid till lite senare på dagen för att pierca tungan hon också. När det äntligen var min tur och jag sitter där på hans och sträcker ut min tunga så säger han att det inte går att göra två stycken eftersom tungan är för kort, men det struntade jag faktiskt i för då sparar jag 400 spänn som jag kan använda för att pierca mig någon annan stans på kroppen, weei! Den gjorde lite halvont att göra, inte värre än någon annan utanv mina piercingar. När vi ska gå där ifrån så ser vi att den nervös tjejen sitter utanför Ed’s och är fortfarande jätte nervös så Therese bekantar sig med henne och vi bestämmer att vi följer med Daniella som hon hette när hon ska pierca sig så hon inte behövde vara ensam.

Vi satte oss och åt glass i väntan på att klockan skulle bli fyra då det var Daniellas tur att pierca sig. När hon var klar så tog vi farväl och begav oss hemåt för att förfesta inför sommarpartyt i Skepplanda. Förfesten var mycket seg och tråkig, men det gör inget. När vi fått i oss några öl begav vi oss vidare till skepplanda där vi först tog en vända på vadbacka där vi hittade våran kusin Wocke som bjöd på öl. När vi druckigt upp våra öl så gick vi in på sommarpartyt, därifrån så minns jag inte så mycket mer än att jag hade riktigt roligt och gjorde ungefär allt som man inte får när man är ny piercad, dumt av mig , men den ser ut att må bra iaf. Höjdpunkten på dagen var nog när Per Frtizell sjung ”Man ska ha husvagn”. Efter sommarpartyt så drog vi på efterfest hemma hos Hampus, där stannade vi inte länge eftersom det var så tråkigt, så mamma fick komma och hämta oss runt fyra tiden någon gång.

Idag vaknade jag bakis och äcklig runt elva tiden för att gå på min kusin Richards konfirmation, vilket var ganska så tråkigt, men det bjöds på smörgåstårta så jag var nöjd. Senare mot kvällen åkte jag Hanna och Therese till hålandasjön där Tessan badade medans jag och Hanna låg och solade på bryggan.

Nu tänker jag minsann gå och hämta en isbit till min tunga.

/Emelie

2 svar to “Man ska ha husvagn!”

  1. Cruxus juli 6, 2009 den 12:39 #

    Varför har du ingen bild på nya piercingen?? o.0

    • Emelie Norin juli 6, 2009 den 17:36 #

      Den har varit så uppsvullen så den ser inte frisk ut, men nu har svullnaden gått ner så jag tar nog ett kort snart som jag lägger upp :)

Lämna en kommentar