Jul på liseberg i helgen

27 Nov

Idag vakande jag tidigt, typ 10. Det första jag gjorde var att klä på mig och sen åka direkt hem till pappa där jag sitter nu. Skiter i att städa hemma och gör kanske det här istället. Förhoppningsvis kan jag måla om tvbänken när mamma hämtat mig och jag åkt hem igen.

Helgen är planerad nu, eller till viss del iaf. Idag hade jag tänkt sitta hemma och mysa framför tv:n tillsammans med Hanna och Tessan. Imorgon så ska jag Matilda, Hanna Rebecca och Therese gå på liseberg där jag minsann tänker äta spanska våfflor!

 

Senare mot kvällen ska jag och Matilda ut och ta en öl. Vet inte om Tessan skulle med, men det tror jag inte. På söndagen vet jag dock inte vad jag ska göra. Kommer antagligen bli en sån där latdag där man bara sitter hemma och gör ingenting, precis som jag gör andra dagar i veckan med.

Nej nu tänker jag gå och dansa!

2 svar to “Jul på liseberg i helgen”

  1. Cruxus november 27, 2009 den 13:59 #

    Fyfan vad mysigt :(

  2. Emelie Norin november 27, 2009 den 17:20 #

    ja verkligen! :)

Lämna en kommentar