Julstädning

29 Nov

Igår blev det som sagt inget liseberg, men ut kom vi. Runt sju tiden åkte jag till Cissi där hon och Matilda satt och myste. Där drack vi lite öl innan vi for in till staden. Halv tio var vi framme på haket där det var skånekväll. Blev lite stelt till en början eftersom det var så tidigt på kvällen, men det blev roligare senare när det började komma lite människor. Hände väl inte så mycket mer än att vi dansade och hade roligt.

Idag har jag storstädat mitt rum och draigt ut byrån som jag hade där jag istället ställde en låda eller vad man ska kalla det. Tv bänken är målad med, så den sätter jag in så fort den torkat.

Jag och Hanna gjorde  kristyränglar med. Tyvärr blev dom flesta helt misslyckade men det gör inget. Några blev ju bra. Kanske gör om det när vi får lust så att dom ser lite bättre ut.

Lämna en kommentar