Rockabillyfest utan foton

26 Dec

Nu blir det skärpning!

Jag känner att jag börjar skriva mindre och mindre, det ska jag ändra på. Anledningen till att jag inte lägger upp några bilder till mina inlägg är för att kameran ligger hemma hos mormor och hon är aldrig hemma när man ska hämta den.

Igår var jag på rockabilly fest i Kungälv, sjukt roligt måste jag säga.  Vi träffade Sofia och dansade en massa. Det var typ allt vi gjorde. Något som var sjukt konstigt med stället var att dom inte hade toalett. Vems sjuka idé var det att skita i att toaletten när man byggde huset? Eller så kanske dom hade en toa och jag bara missade att se den? Äsch, jag vet inte. Man tycker ju att dom borde haft en.

Idag var tanken att jag skulle på haket, men för tillfället så är det inte så aktuellt. Just nu vill jag bara ligga hemma och äta kött.

Lämna en kommentar