Det är lag på att äta våfflor på våffeldagen

25 Mar

Idag har jag suttit och jobbat med ett och samma indesign dokument hela dagen. Vi kom på att det ju försvinner en massa dagar nästa vecka så var tvungen att få det klart. Är så fruktansvärt roligt på praktiken! Får göra sånt jag älskar hela dagarna, hoppas det blir så att jag får stanna tre månader till :)

När mamma kommit och hämtat mig från jobbet åkte vi hem och gjorde våfflor eftersom det är våffeldagen, jag åt tills jag nästan spydde. Känns ju nästan lite som att det är lag på att äta våfflor på våffeldagen.

Den smakade godare än va den ser ut.

Peter ringde förut med så det blir nog utgång imorgon med honom och Sofia. Om jag orkar. Får se. Det kanske inte ens händer något, då finns det ju ingen mening med att gå ut.

Jag har kommit fram till att jag nästan alltid drömmer varje natt, om inte varje  natt. Jag vet inte riktigt, men det känns som att det är varje natt. Därför hade jag tänkt kolla upp detta och därför skriva ner allt jag drömmer i inlägg.

Fy vad jag är trött, går nog och lägger mig nu. Natti!

2 svar to “Det är lag på att äta våfflor på våffeldagen”

  1. Cruxus mars 25, 2010 den 23:23 #

    Jag skulle äta våfflor idag men det blev inte så :( Buhu!

    • Emelie Norin mars 26, 2010 den 16:18 #

      Men herregud! Varför inte detta?

Lämna en kommentar