Lite uppdatering

20 Apr

Än en gång sitter jag här och skäms.

Har inte skrivit på typ en vecka nu skulle jag tro, men jag har inte hunnit! Eller, jag har inte orkat heller. Har sålt en massa skit på tradera förra veckan och tjänade en tusenlapp :)

Just nu har jag massa akutioner upp också, verkar dock inte vara någon som bjuder på dom. Handlade grejer för 800spänn på loppis i lördags, däribland en meissen servis för 300spänn vilket = bra eftersom dom går ganska dyrt på tradera.

Hittade faktiskt grejer till mig själv denna gången med, två lampor och ett par glasögon. :)

Idag har jag jobbat, underbart! Är så fruktansvärt roligt, vill verkligen inte sluta! Efter jobbet var jag och mamma hem en sväng till mormor och morfar där det dracks sockerdricka.

På Torsdag ska jag på möte i Ulricehamn, vuxenpoäng! Och på lördag åker jag och Sofia ner till Gislaved för att gå på The Baseballs! :D

Ikväll åker jag hem till pappa där det som varje Tisdag är Desperate housewivesmys!

Ett svar to “Lite uppdatering”

  1. cam april 20, 2010 den 18:45 #

    Jättesöta lampor

Lämna en kommentar