Tänker pierca mig och starta rockband

11 Maj

Hej vänner!

Kom hem från pappa och camilla för en liten stund sedan, var där och kollade på Depsperate housewives och myste!

Imorgon är det fredag kan man nästa säga eftersom man är ledig på torsdag, fredag. Weei! Då ska jag allt till furulund och dansa! :)

Beställde tid hos Ed idag med! Så på lördag smäller det. weeehoo, då kommer min älskling tillbaka, fast denna gången som dermal så får vi hoppas på att dom inte växer ut. :D

Nej hönni. Jag måste verkligen sova, ska upp tidigt imorgon. Fast först ska jag nog spela lite gitarr. Jag tänker starta ett band hade jag tänkt. Ett bra band. Ett rockband kanske? Fast då får jag nog ta och köpa mig en gitarr så jag slipper låna pappas. Kanske en elgitarr? För det är väl vad man använder i ett rockband?

haha.

Natti!

Lämna en kommentar