Nypiercad

16 Maj

Kan ju berätta att det har hänt en massa roligt den här helgen!
Eller igår i alla fall.
Vaknade runt halv tio, åkte till smyrna second hand med mamma där jag inte hittade ett skit. Efter det åkte vi till pk second hand där jag hittade en radio som jag ska hämta på tisdag.
Senare åkte vi till Emmaus där det storhandlades. Köpte bland annat Notting hill och en lampa som jag för övrigt inte behövde betala eftersom hon i kassan glömde av att slå in den. High five!
Vid halv tre tiden åkte vi till Ed’s kroppskonst där det blev en massa pratandes och två stycken dermal anchors.
Mot kvällen köpte vi godis åkte hem och kollade på Notting hill, mys mys!
Eftersom Hanna har kameran har jag inte kunnat ta några bilder än, men det kommer. :)

Just nu håller jag på att städa mitt rum men tog en liten paus för att spela lite gitarr och skriva lite här. Men nu måste jag fortsätta.

Lämna en kommentar