Helger är till för att sovas på.

19 Sep

Jag är så trött att jag nästan inte orkar hålla upp ögonen, ändå sitter jag här och skriver för att jag hade lovat er det. Gud vad jag är snäll!

I fredags var jag på Cabare Lorensberg som camilla och pappa bjöd på! Helt fantastik föreställning, dock var maten lite dyr. 175:- för en tallrik pålägg ungefär. Fast det var inte pålägg. Det var tapas, men jag vet inte riktigt vad skillnaden är ärligt talat.

På lördagen gick jag upp skittidigt, åkte in till stan och hade Lindy hop kurs. Lika roligt som sist! Efter det åkte jag hem, duschade och åkte sedan vidare på Nathalies 15års kalas. Någon timma efter att kalaset börjat fortsatte jag mig vidare mot Alingsås där jag träffade sofia, per och mats. Från Alingsås tog vi sofias Dodge upp till någonstans i lidköping där det var någon rockabillykväll.

Under kvällen hände nog inte något speciellt mer än att mats vann pris för bäst klädda eller något sånt. Vid två-tre tiden var vi i Alingsås igen där mamma som körde på ett rådjur på vägen dit hämtade upp mig. Mamma och bilen klarade sig men det gjorde inte rådjuret.

vid fyra någon gång var jag hemma och gick somnade som en stock. klockan åtta ringer klockan och jag går upp för att åka på danskurs. Fick sovit lite på bussen så jag var inte jättetrött under själva dansen.

När jag kom hem åkte jag, pappa och camilla och röstade. Så nu är det gjort för första gången. Känns bra.

Efter den här helgen har jag kommit fram till att helger är till för att sovas på, det ska jag komma ihåg till nästa helg.

Nu är jag trött och vill sova. Hörs imorgon!

Lämna en kommentar