Tänker ta en tripp till huvudstaden

21 Sep

Det verkar som att det blir en resa upp till Stockholm över helgen från den 29 oktober tillsammans med Matilda! :) Sjukt roligt om det nu blir av. Hade i sånna fall tänkt boka biljetter och bostad imorgon.

Har kommit en bra bit på pärlplattetavlan nu! Tyvärr har mina svarta och vita pärlor tagit slut så jag kan inte fortsätta. Får se till att åka till stan någon dag och köpa in. Har inte heller kameran så jag kan visa er eftersom Hanna har tagit hem den till pappa.  Men förhoppningsvis är den här imorgon, då lägger jag upp en bild.

Nu tänkte jag kolla på min Tarzan som är det senaste tillskottet i min Disneysamling.

Ett svar to “Tänker ta en tripp till huvudstaden”

  1. Matimidill september 22, 2010 den 16:23 #

    Haha det var ju inte längesen vi såg den^^ Och självklart blir det av, har skrivit in det i min almanacka och målat stjärnor runt!

Lämna en kommentar