Uppskuren med kniv!

10 Okt

Helgen har varit fantastisk bra!

I fredags somnade jag runt åtta-niotiden, vilket var skönt eftersom jag var helt slut.

På lördagen åkte jag som varje helg på second hand där jag hittade en hatt, ett kryddställ  samt en 40-tals figurin. Om dessa ska behållas eller inte vet jag inte än, men vi får se.

Mot kvällen åkte jag in till mölndal tillsammans med philip där vi som jag berättat tidigare gick på Duke’s place. Blev en helt fantastiks kväll, så sjukt häftigt att se de som är riktigt duktiga dansa!

Innan jag åkte hem gick vi ut på kellys tillsammans med några från grundkursen och tog en öl. Mycket trevligt det med!

Idag hann jag inte vakna förrän jag satt på bussen in till stan tillsammans med Hanna. Vi åkte upp till Ed’s kroppskonst för att fixa till min dermal anchor som var påväg att växa ut.

Det gjorde något fruktansvärt ont eftersom han först var tvungen att skära upp och sedan skrapa bort vävnaden från själva piercingen då denna växer sig fast på piercingen.

Innan hemresan tog vi en sväng in på panduro hobby där jag köpte pärlor, garn och en virkbok. Så nu ska det pysslas!

Lämna en kommentar