Det är ocoolt att gå på liseberg bakis.

5 Jul

Nu sitter jag här inne på mitt rum och är skit trött, har nämligen varit på liseberg ungefär hela dagen, men det berättar jag mer om sen. Först hade jag tänkt berätta om gårdagen.

Igår så bestämde jag och Therese oss för att åka in till stan för att gå på rockbaren. Therese ville inte dricka så vi tog bilen där vi förfestade. På rockbaren hittade vi tyvärr inga trevliga människor man kunde bekanta sig med så efter en eller två öl där begav vi oss istället mot kellys. På vägen dit köpte vi oss strips på donken eftersom vi va så hungriga. Det var gott.

På kellys fanns det lite mer intressanta människor så vi hittade några som vi bekantade oss med där, det var trevligt. När vi bestämde oss för att åka hem så stannade vi till lite överallt påvägen till bilen. Bland annat så satte vi oss på en parkbänk på avenyn där vi hittade en mycket trevlig norrman som vi pratade med ett tag. Så mycket mer spännande hände nog inte den kvällen.

Idag så vaknade jag och var äckligt bakis så jag satte mig och kollade på Bröderna Lejonhjärta som gick på TV. När jag suttit där ett tag så ringer pappa och frågar om jag och Hanna ville hänga med Honom, Therese, Camilla, Frida, Lovisa, Daniel och Daniels flickvän vars man jag inte kommer ihåg på liseberg vilket man ju inte kan säga nej till. Så än en gång gick jag på liseberg bakis och äcklig. Men det var mycket trevligt.

Pappa lyckades få till en sån där riktigt ”lisebergsbild” haha.

Tills sist så kan jag  ju berätta att min tunga mår riktigt bra också.

/Emelie

2 svar to “Det är ocoolt att gå på liseberg bakis.”

  1. Nina juli 6, 2009 den 11:58 #

    Var du ironisk med tungan eller är den okej?? XD

    • Emelie Norin juli 6, 2009 den 17:35 #

      haha, jag va inte ironisk, den är helt okej :D

Lämna en kommentar