1,5 L hustler senare.

7 Jul

Wopido!

Jag har precis druckit upp 1,5 l hustler, så nu är jag full av energi! Eftersom ingen i Östersund verkar veta vad hustler är så kan jag berätta att det är en energidryck som är väldigt vanlig här nere i södern.

Eftersom jag har druckit all denna energidryck så är jag skitpigg och kan inte sova. Så istället har jag pärlat ungefär hela natten. Håller på att göra en tavla som kommer bli ungefär 7×7 pärlplattor. Nu tog pärlorna med de färger jag behöver slut så istället satte jag mig här och skrev ett inlägg.

Idag så har jag fortsatt att måla huset, men kom inte så långt eftersom jag vart förföljd av blinningar så jag gav upp och gick in istället. Mot kvällen så hängde jag med Tessan, pappa och Camilla till hultasjön och badade, eller jag badade inte, jag hängde bara med. Där lyckades jag få 7 stycken myggbett i nacken.

Sedan har det nog inte hänt så mycket mer. Imorgon så ska jag nog umgås med Matilda, var längesen nu känner jag. Funderar också på att dra in till stan för att köpa pärlor så jag kan fortsätta med min tavla, får se om jag orkar.

Åh, föresten! Nina har gjort ett helgon konto till mig, mlitvi heter jag (Det är Nina som kom på det otroligt fantasifulla namnet, haha ) så ni som har det får bli vän med mig. Kommer antagligen inte vara så aktiv där men det är ju aldrig fel med vänner.

/Emelie

2 svar to “1,5 L hustler senare.”

  1. Cruxus juli 8, 2009 den 10:31 #

    Du kommer visst vara aktiv!!! >.< Fy!

    • Emelie Norin juli 8, 2009 den 22:05 #

      Jag ska försöka :P

Lämna en kommentar