Diamond Dogs och en massa regn

11 Jul

Nu har mina vita och blå pärlor tagit slut så jag kan inte fortsätta på tavlan, men idag blev jag i alla fall klar med två stycken pärlplattor. Idag var vaknade jag runt halv fyra och hade skitont i nacken, har det fortfarande men vet inte varför.

Igår så var tanken att jag, Hanna, Therese och Matilda skulle på picknick och förfesta men eftersom det regnade så sket vi i det och istället så drog Jag och Therese in till stan och mötte Matilda. Eftersom vi kom in så tidigt så satte vi oss på burger king där vi åt en jordgubbsmilkshake, när vi suttit där och fördrivt tiden lite gick vi till The Queen och tog oss en öl var. Eller iaf jag och Matilda, Tessan skulle köra hem så hon drack cola.

På The Queen bekantade vi oss med tre stycken pojkar varav en förstökte imponera på oss med sina partytrick, vilket funkade väldigt bra. Senare mot kvällen drog jag, Matilda och Therese vidare mot Gretas eftersom Tessan ville ut och dansa. På vägen plockade vi upp Jenna och hennes vän på diamond dogs. När vi kommer fram till Gretas efter att ha gått i ösregnet så visar det sig att det är 20 årsgräns så jag och Matilda kommer inte in. Så vi lämnar av Jenna och hennes vän för att gå tillbaka till diamond dogs. Inne på diamond dogs hände det inte så mycket vi satt och pratade med några gottlänningar som hade druckit alldeles för mycket. Vi gick därifrån runt två tiden och hade istället partyinthecar på vägen hem.

När vi lämnat av Matilda kom Therese på att vi kunde åka och bada så vi åkte till hålandasjön. När vi parkerat och gått ungefär tre meter vände vi igen eftersom vi va rädda att det skulle finnas en älg i skogen, så det blev inget badande för oss.

Snart så ska jag och mina systrar åka iväg och handla lite godis som vi ska ha ikväll. hum, så mycket mer var det nog inte som har hänt… eller jo, jag har lyckats förstört tio liter färg eftersom jag inte stängde locket sist jag var ute och målade, dumt att det har regnat.

/Emelie

6 svar to “Diamond Dogs och en massa regn”

  1. Hannapannapäronpung juli 13, 2009 den 15:13 #

    på tal om ”mina systrar” så har jag faktiskt sagt upp mitt systerskap .. om du inte kommer ihåg det.. Tröga unge.

    • Emelie Norin juli 15, 2009 den 22:26 #

      Jag älskar dig med! <3

  2. Cruxus juli 13, 2009 den 20:01 #

    Eller så var det dumt att du inte stängde locket, döh? XD

    • Emelie Norin juli 15, 2009 den 22:27 #

      haha, nejnej, jag gör aldrig fel ^^

  3. Cruxus juli 13, 2009 den 20:01 #

    Btw, har du tappat en lillasyster? Av att dömma från inlägget åvan mina :P

    • Emelie Norin juli 15, 2009 den 22:28 #

      Ja, men det är endast för att hon inte är myndig. Hon blir arg på mig och Tessan när vi går ut på helgerna och lämnar henne hemma. :P

Lämna en kommentar