Hej Småland

15 Jul

Nu känner jag att det var alldeles för längesen jag skrev något, men detta är för att jag har haft så mycket för mig och eftersom det är så mycket tänker jag dra allt i korthet.

I söndags åkte jag, Hanna, Tessan, Pappa och Camilla till småland för att gå min kusins dotters dop. Resan dit tog drygt 3 och en halv timme så vi fikade på vägen.

Timmarna i bilen var det värt eftersom jag aldrig förr träffat min kusin som vi skulle träffa. Där nere var det inte så spännande att pappa blev gudfar var väl det enda som är värt att nämnas. På vägen hem sov jag nästan hela resan förutom när vi smet in på McDonalds och käkade.

Ni får ursäkta att bilden är så mörk. Jag har inte photoshop.

I måndags så hände det inte så mycket mer än att jag målade en massa och att jag och Therese åkte till moster bauver och mös. Det slutade med att vi följde med henne in till stan för att hämta hennes dotter på liseberg, mycket trevligt!

Igår så fortsatte jag att måla vilket var svinigt jobbigt eftersom jag hade en svärm med blinningar efter mig. Senare på dagen så åkte jag hem till Therese och åt massa god mat som hon hade lagat. Efter det blev det en massa dans och hög musik. På natten kollade vi på psyko samt åt popcorn och drack cola, det var nice.

Idag tänker jag börja packa eftersom jag åker till bräcke imorgon, men först ska jag till mormor för Therese ska tigga pengar. Lägger nog in lite bilder och kanske skriver mer sen.

/Emelie

Lämna en kommentar