Från och med nu bor Dumbo hemma hos mig

28 Mar

Dagen har varit fruktansvärt fin!

Vaknade, gjorde iordning mig och åkte till Allum med mamma och micke. Jag och mamma letade efter mina shorts som jag skulle köpa som jag lyckligt nog hittade. Köpte dessa fast marinblåa.

När vi kollat klart i affärerna vi ville se gick vi till ica maxi där mikael befann sig. Jag gick direkt till filmerna för att se om jag skulle köpa mig en till disneyfilm, vilket jag gjorde. Valde till en början Lilla sjöjungfrun men när vi nästan var i kassan kom micke på att vi skulle ha något som låg vid filmerna som jag skulle springa och hämta, på vägen dit såg jag Dumbo filmen som stod väldigt fint upplacerad. Där stod också en tant med disney tröja som berättade att man idag fick dumbo filmen, en dumbo nalle och en dumbo affish till extrapris eftesom det var 70års jubileums utgåvan så jag la tillbaka min andra film och tog den istället. :)

När jag kom hem tog jag och Hanna en cykeltur en bit upp mot hålanda, inte så långt dock för vi orkade inte.

Vad mer har hänt idag..? Jo! jag och Hanna såg Kogänget ju. Det var skitlängesen man såg den så det var mys.

Har fixat månadsladdning på busskortet med så mamma slipper köra mig.

Och igår köpte jag as snygga solglasögon för 10spänn på PKs second hand! Gud va jag köper mycket…

Nej nu ska jag lägga mig och kolla på Dumbo. Natti!

Lämna en kommentar