Nattens dröm 28/3 -10

28 Mar

Inatt drömde jag att jag flyttade till England där jag var fast i ett gammalt varuhus eller nått. I varuhuset fanns det en stoooooor gammal äcklig pool som jag swingade mig över med en kjedja som hängde från taket. Med den swingade jag mig in på en pizzeria där alla jag känner fanns. Jag beställde en skalad banan, men jag åt den aldrig.

Senare i drömmen gick jag ut på jakt efter en irländare som skulle bli min man efter en massa söknade hittade jag en. Men det visade sig att han var pedofil och jag såg hur han blev nerslagen av en tjej som han våldtagit åh grejer, hon var fruktansvärt arg och stark.

2 svar to “Nattens dröm 28/3 -10”

  1. matilda mars 28, 2010 den 09:36 #

    haha, skalad banan och irländare! känner igen från gårdagens samtal.

  2. Emelie Norin mars 29, 2010 den 04:40 #

    Haha, ja :D Det sägs ju att man bearbetar det som hänt under dagen. :P

Lämna en kommentar