Singstar Disney!

31 Mar

God Morgon!

om typ tjugo minuter drar jag till jobbet där jag startar dagen med att vika ett par tusen papper. Weeei! Vad jag gör resten av dagen på jobbet vet jag inte riktigt än, men nått spännande lär det väl bli.

Just nu sitter fåglarna och kvittrar utanför mitt fönster, myyys! Känner verkligen att det börjar bli vår.

Igår åkte jag och Hanna hem till Pappa och Camilla där vi tillsammans med dom, Frida och Lovisa åt våfflor. Tog med gitarren när jag åkte hem så nu har det spelats och kommer att spelas en massa.

Just de ja! Micke har fixat singstar Disney till mig med, tyvärr var det på engelska.. Tror att jag ska köpa mig det Svenska för man kan ju inte sjunga något man kan på Svenska till Engelska. ju.

6 svar to “Singstar Disney!”

  1. Cruxus mars 31, 2010 den 08:57 #

    Jag som vart sjukt till mig där ett tag, men vare på engelska så vare ju fail >.<
    Steg före min hunger, ett sving före mitt svärd!!! (8)

    • Emelie Norin april 2, 2010 den 10:09 #

      Ja, jag blev lite besviken när jag upptäckte det. Men det finns ju några låtar man kan på engelska

  2. Cruxus mars 31, 2010 den 08:57 #

    ETT steg* …. o.0

  3. Jollan januari 9, 2011 den 07:23 #

    Jag håller på att leta som en galning efter detta spelet just på engelska men hittar det ingenstans :(, vill du sälja det om du har det kvar? :)
    Maila isåfall, jag vore sååå glad :D

    • Emelie Norin januari 9, 2011 den 17:32 #

      Hej Jolla, jag har tyvärr redan sålt det.. :( Lycka till med ditt letande, hoppas du hittar den! :)

  4. Jollan januari 9, 2011 den 07:24 #

    jollan83 [at] gmail.com är mailen! :)

Lämna en kommentar