ÖVNINGSKÖR!

1 Apr

Usch, nu har jag varit sådär fruktansvärt dum igen och inte skrivit på skitlänge.

I onsdags var den bästa dagen på länge. Hade svinroligt på jobbet och fick ett påskägg när jag skulle gå hem.

När jag sitter på bussen ringer mamma och säger att hon och Hannapanna hämtar upp mig i älvängen eftersom hon tänkte att vi skulle äta pizza.

Så i älvängen hoppar jag av bussen och in i bilen där mamma har köpt choklad till mig. När vi ätit klart går jag in i mitt rum ser jag att Aristocats ligger på mitt skrivbord som sötmamma hade köpt till mig!

Runt nio-tio tiden på kvällen stormar mamma in i mitt rum och typ glädjeskriker att jag fått mitt handledarbevis för körkortet så vi hoppar ut i bilen och övningskör.

Gick skitbra! typ. Innan vi kunde åka ut och övningsköra fick vi åka hem till papps och hämta övningskörningsskylten. Samtidigt passade jag på att hämta gitarren. Så när vi kom hem efter övningskörningen satt jag uppe till halv ett och spelade gitarr.

Idag har jag till mestadels av dagen spelat gitarr. Men jag har också varit borta hos mormor och spelat wii tillsammans med yvette och mamma. Vid sjutiden åkte jag till älvängen och träffade Matilda. Vi köpte godis och ballerina kladdkaka som vi åt till (500) days of summer, dock så god Matildas dator typ en kvart innan filmen sluta och vägrade starta igen så jag fick inte se slutet. Får ta och göra det i typ morgon.

Nu måste jag sova, jag är svinigt trött, natti!

Lämna en kommentar